måndag 5 december 2011

Siare

Siare
Uttalanden som kommer från en s k SIARE  har inte något bevisvärde.  I ”DIARIET” har uppgifter som härleds från en SIARE, antecknats som ”TIPS”. Jag har anmärkt att en uppgift från en SIARE möjligen kan beskrivas som ”UPPSLAG”, som ”TEORI”, men knappast som ”TIPS”.
Jag kan också säga, att vår kontakt med SIARE ­inte gett någon konkret anvisning om vad som hänt Olle.  Men massor av uppslag. Som hållit oss sysselsatta.
I kontakten med dessa siare har vi mött intressanta, respektingivande personligheter. Det vore ohederligt, omöjligt, att förneka deras förmåga.
Alexis Carrel, Nobelpristagare i medicin 1912, säger:
Klärvoajans utgör en normal, fast sällsynt, mänsklig aktivitet…

Terry Evans:  ( 04 09 06 )
- Jag vill säga så här: När han skulle gå körde en bil upp bredvid honom. Det blev en diskussion. De här männen kunde vara i uniform. Det blev en diskussion. Dom här männen kunde vara i uniform.
Du vet hur din son var.  Han var oberoende, självständig. Och kunde vara väldigt aggressiv med munnen, han överreagerar.

Han berättar att hade en diskussion med dem här två männen i uniform. Och sedan blev det någon form av konflikt.
Och under den här konflikten – jag vet inte om någonting träffade honom, eller om han ramlade och slog bakhuvudet.

Vi har honom här!
Först ser jag en bil…. en bil… en minicar. Efter den här händelsen verkar det som han var helt eller halvt medvetslös.
---
Han sitter i bilen. Han är medvetslös. Men en del av honom är medveten om vad som händer.
Polisstationen – är den här?
---
Han kunde bli väldigt aggressiv. Han kunde brusa upp. Om han inte ville lyssna så lyssnade han inte….
---
Han var redan död när man tog honom ur bilen. Men han bars inte lång väg från bilen. Platsen var lättillgänglig med bil…
Jag ser folk i uniform. Bilen var en VOLVO.
---
Här finns också ett slags blinkande ljus – som en fyr.
Gammal stenbyggnad ser jag – som en mur.
Vem var det som hade huvudvärk?
---
Undersök här och hör av dej till mej igen.
Din son har kommit igenom. Han har beskrivit sig själv.
Han har pratat med två män i uniform. Han var väldigt provaktiv. Det var det som orsakade problemet. Hans huvud fick ett slag. Han blev halvt medvetslös. Och sedan blev det panik. Och dom tog honom till den här platsen.
Jag kan inte ge dej mer just nu.       ./.

 Ruben
Print This Post

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar